قوانین سایت


شرایط و قوانین:

با تشکر از اعتماد شما در انتخاب بیمه ایران باصداقت

بازاریاب گرامی خواهشمند است موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات سایت، ملاحظه فرمائید.

ورود و استفاده کاربران ازخدمات ارائه شده در این وب سایت به معنای آگاهی از شرایط و قوانین استفاده از این خدمات و پذیرفتن آن می‌باشد. این سایت متأثر از شرایط و قوانین جمهوری اسلامی ایران، شرایط و قوانین تجارت الکترونیک و قانون حمایت از مصرف‌کننده و بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران است. لازم به ذکر است، استفاده از هر گونه خدمات این سامانه به عنوان یک قرارداد ضروری تلقی می‌شود. لذا خواهشمند است در صورت وجود هر گونه ابهام با کارشناسان ما مشورت نمائید.

 

تعریف بازاریاب بیمه:

بازاریاب بیمه شخصی است که فعالیت‌هایی در فضای کسب و کار بیمه انجام می‌دهد که بیمه نامه را از نمایندگی بیمه به سمت بیمه گذار هدایت می‌کند.

محصولات قابل ارائه در سایت:

این سامانه مدیریت و فروش آنلاین بیمه می‌باشد. در این سایت هیچ گونه کالای فیزیکی که ماهیت فیزیکی آن دارای ارزش باشد، فروخته نمی‌شود. آنچه که کاربر یا بازاریاب می‌تواند از این سامانه دریافت نماید، خدمات مدیریت بیمه و خرید بیمه‌نامه است. استفاده از خدمات مدیریت بیمه برای کاربر رایگان و خرید بیمه‌نامه برای مشتری یا بازاریاب شامل هزینه می‌باشد. کلیه بیمه‌های قابل فروش با توجه به درخواست بازاریاب، توسط بیمه ایران نمایندگی باصداقت صادر و برای بیمه گذاران مطابق با آدرس ثبت شده ارسال می‌شود.

تمامی قیمت‌های ارائه شده در سامانه مطابق با نرخ اعلام شده بیمه ایران می‌باشد. چنانچه کارمزدی از طرف این سایت بر روی قیمت ها اعمال شود، به عنوان حق الزحمه بازاریاب بوده و به کاربر اعلام خواهد شد. از آنجا که محصولات ارائه شده ما وابسته به شرکت‌ بیمه ایران می‌باشد، انصراف از دریافت بیمه‌نامه منوط به قوانین داخلی شرکت بیمه ایارن می‌باشد.

 
راه ارتباطی:

شما می‌توانید از سرویس‌ها و خدمات این سایت ستفاده کنید یا سفارش خود را اینترنتی ثبت کنید یا با تلفن 09163434889 تماس بگیرید و یا به آدرس (basedaghat.bime@gmail.com) ایمیل ‌بزنید و یا به آدرس: دزفول، خیابان انقلاب، مقابل آموزش و پرورش، بیمه ایران باصداقت مراجعه کنید. آدرس و شماره تلفن و ایمیل اعلامی از طرف بازاریاب تنها کانال رسمی ارتباط با کاربر می‌باشد و تمامی ارتباطات ما با کاربر از طریق آنها صورت می‌پذیرد. خبر رسانی‌ها در مورد سرویس‌های ویژه، رویدادها و ... توسط این سایت انجام می‌شود و چنانچه کاربر تمایلی به دریافت نداشته باشد می‌تواند از طریق وب‌سایت یا اپلیکیشن نسبت به مدیریت این موارد اقدام نماید.

ممکن است این نمایندگی سؤالات نظرسنجی خود را بعد از انجام خرید یا استفاده از سامانه‌ از طریق پیامک برای شما ارسال نماید. مسیرهای ارتباطی رسمی با پشتیبانی‌های این سایت از جمله شماره تلفن، سامانه پیامکی، ایمیل یا کانال های ارتباطی شبکه‌های مجازی در قسمت تماس با ما درج شده و این سایت فقط از طریق این سامانه‌ها به ارتباط با مشتری می‌پردازد و هر گونه تماس با مشتری از طریق دیگر موارد سوء استفاده از نام بیمه ایران باصداقت محسوب شده و تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرد.

 
حریم شخصی:

این سایت متعهد است در حد توان از حریم شخصی شما محافظت نماید و از جدیدترین تکنولوژی‌های موجود جهت حفظ اطلاعات شما استفاده نماید. تمامی حقوق مادی و معنوی طرح متعلق به نمایندگی بیمه ایران (باصداقت) می باشد

 
ارسال سفارش:

روز کاری به معنی شنبه تا پنج شنبه هر هفته از ساعت 8:30 تا 19 به استثنای تعطیلات رسمی در جمهوری اسلامی ایران می‌باشد کلیه سفارشات و درخواست های کاربران بررسی و در دست اقدام قرار می‌گیرند و در روزهای کاری برای کاربران ارسال خواهند شد. کاربران می‌توانند در تمامی ساعات شبانه روز در هفته و به صورت 24 ساعته اقدام به ارسال درخواست نمایند.

چنانچه درخواست مشتری به هر عنوان امکان عملی شدن را نداشته باشد و یا اگر بدلیل ورود اشتباه اطلاعات نرخدهی، مبلغ محاسبه شده اشتباه باشد، توسط مدیر اصلاح شده و با شما تماس برقرار خواهد گردید و پس از اصلاح مبلغ و یا موارد مورد نظر درخواست شما انجام خواهد شد.

در بیمه‌های بدنه و بعضی از پوشش‌های بیمه آتش سوزی، بیمه‌های عمر و ... ، صدور بیمه نامه منوط به بازدید از مورد بیمه یا انجام معاینات پزشکی یا دریافت مجوزات لازم می‌باشد. در این موارد طبیعتا صدور بیمه نامه پس از طی مراحل فوق صورت می‌گیرد و ثبت درخواست از این سایت در موارد فوق به هیچ عنوان به منزله صادر شدن بیمه نامه نیست. در موارد مذکور ممکن است لازم باشد پس از کارشناسی تغییراتی در درخواست ارائه شده ایجاد شود که قبل از نهایی شدن به اطلاع مشتری می‌رسد و در نهایت پس از طی مراحل فوق امکان صدور بیمه نامه ممکن می‌شود.

کاربر موظف است در هنگام ثبت درخواست خرید با آگاهی کامل و اطلاع از شرایط بیمه‌نامه درخواستی خود، اطلاعات مورد نیاز جهت خرید بیمه‌نامه جدید را به دقت وارد نماید و در هنگام تحویل بیمه‌نامه جدید نسبت به تحویل بیمه‌نامه قبلی اقدام نماید. چنانچه اطلاعات ارسالی توسط کاربر دارای هر گونه ایرادی باشد یا در هنگام تحویل بیمه‌نامه جدید، بیمه‌نامه قبلی تحویل نگردد، درخواست خرید کاربر غیر معتبر بوده و ما حق پیگیری جهت جبران ضرر و زیان احتمالی را برای خود محفوظ می‌دانیم. بدیهی است، در صورت نبود شرایط ذکر شده، بیمه‌نامه تحویل داده نمی‌شود.

کاربران می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای دریافت سفارش خود وارد نمایند و در این صورت تحویل گیرنده هنگام دریافت می‌بایست کارت شناسایی ارائه نماید.

تمامی بیمه نامه های صادر شده در این سایت، کاملاً مطابق با درخواست بازاریاب صادر می شود. تمام مواردی که کاربر در هنگام خرید در این وبسایت وارد می نماید، از جمله سابقه ی عدم خسارت، سطح پوشش های مالی و جانی مورد درخواست، پوشش های جانبی تکمیلی بیمه نامه و دیگر موارد انتخابی، به عنوان درخواست قطعی مشتری تلقی شده و تمام مسئولیت ناشی از انتخاب های انجام شده بر عهده ی مشتری می باشد.

کاربر موظف است جهت نهایی نمودن سفارش، مبلغ بیمه‌نامه شخص ثالث را از طریق درگاه پرداخت درون این سایت به صورت آنلاین پرداخت نماید. چنانچه امکان پرداخت پس از بازدید وجود داشته باشد، در هنگام ثبت درخواست به اطلاع مشتری می‌رسد و در این صورت نهایی نمودن درخواست منوط به پرداخت آنلاین نمی‌باشد.

تحویل سفارش در مکان‌هایی که دارای آدرس قابل استناد نمی‌باشد، همانند اماکن عمومی، امکان پذیر نخواهد بود. به استثناء افرادی که به صورت ثابت در آن محل مشغول فعالیت رسمی باشند. (به عنوان مثال کارکنان ادارات)

 
انصراف از خرید:

کاربر می‌تواند در هر مرحله قبل از صدور بیمه‌نامه، از خرید خود انصراف دهد. چنانچه درخواست انصراف قبل از صدور بیمه از طرف بازاریاب اعلام شود، مدیر این سایت موظف است تمامی مبالغ پرداختی را به کاربر عودت دهد و در صورتی که بیمه درخواستی صادر شده باشد، عودت وجه منوط به قبول شرکت بیمه ایران جهت ابطال بیمه خواهد بود، در غیر این صورت عودت وجه مقدور نمی‌باشد.

 
مدت قرارداد:

از لحظه ورود کاربر با نام کاربری اختصاصی خود، کاربر می‌تواند از خدمات این سایت استفاده نماید. ورود کاربر به معنی قبول همکاری می‌باشد. کاربر می‌تواند در هر لحظه از حساب کاربری خود خارج شود اما این موضوع به منزله انصراف از همکاری با بیمه ایران باصداقت نمی‌باشد. جهت خاتمه‌ی همکاری کاربر می‌تواند درخواست خود را از طریق ایمیل (basedaghat.bime@gmail.com) به پشتیبانی این سایت اعلام نماید و یا درخواست خود را کتبا به دفتر این نمایندگی تحویل فرماید. این سایت سعی می‌کند، در تمام حالت نسبت به ارائه‌ی خدمات مطلوب به بازاریابان جهت حفظ همکاری اقدام نماید ولی در صورت درخواست کاربر نسبت به حذف اطلاعات مشتری و قطع همکاری اقدام خواهد نمود. لازم به ذکر است استفاده از خدمات این سایت هیچ محدودیتی برای مشتری جهت استفاده از خدمات بیمه‌ای یا سامانه‌های مشابه شرکت‌ها یا اشخاص دیگر ایجاد نمی‌کند.

 
محدوده جغرافیایی ارائه خدمات:

در حال حاضر، این سایت در شهرستان دزفول و شهرستانها و شهرهای اطراف، خدمات فروش بیمه ارائه می‌نماید. خدمات این سایت منحصر به محدوده جغرافیایی نمی‌باشد و کاربران از هر نقطه‌ی جغرافیایی می‌توانند از خدمات این سایت استفاده نمایند.

ارسال بیمه نامه ها در محدوده مرکزی شهرستان دزفول بدون هزینه بوده ولی در شهرها و روستاهای مجاور با موافقت بازاریاب با هزینه خواهد بود.